<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">MUNICIPIUL SIGHIŞOARA</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">organizează la data de 14.05.2018 – proba scrisă</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">C O N C U R S</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><strong>de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuție vacante:</strong></span></span></p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post.</span></span></strong></span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Piața Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:<br />
- proba scrisă: 14.05.2018, ora 10,00;<br />
- interviul: conform art. 56 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Municipiului Sighișoara, Piața Muzeului nr. 7.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiţiile de participare la concurs:</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;<br />
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;<br />
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;<br />
d) are capacitate deplină de exerciţiu;<br />
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;<br />
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;<br />
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;<br />
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;<br />
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;<br />
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</span></span></p>
<p><br />
<span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiții specifice:<br />
1. Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții- Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă sau în specializarea inginerie economică în construcții;<br />
- vechime: 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții-Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești sau în ramura de științe economice, științe administrative, științe juridice;<br />
- vechime: 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">3. Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: inginerie civilă, ingineria mediului, inginerie geologică, inginerie mecanică, inginerie și management;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">4. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice, științe administrative, științe juridice;<br />
- vechime: 1 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">5. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post ;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: informatică sau calculatoare și tehnologia informației;<br />
- vechime: 1 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie generală:<br />
- Legea nr. 188/1999 - privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 7/2004 - privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
- Constituția României, republicată.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie specifică:<br />
1. Pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de:<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare servicii de utilități publice – 1 post.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Hotărârea nr. 907/2016 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 10/1995 din 18 ianuarie 1995 *** Republicată privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Hotărârea nr. 273/1994 din 14 iunie 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">2. Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 207/2015 din 20 iulie 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Ordonanța nr. 2/2001 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu modificările şi completările ulterioare;</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">3. Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post;<br />
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Sisteme de operare client /server (Windows) – instalare, configurare, administrare, utilizare;<br />
- Programe Office (Microsoft Office);<br />
- Limbaje de programare pentru baze de date : FoxPro, MySQL, Visual Fox;<br />
- Cunoștințe hardware : rețele, calculatoare. (Windows server 2012).</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină:<br />
- Formularul de înscriere tip (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Curriculum vitae, modelul comun european;<br />
- Copia actului de identitate;<br />
- Copiile ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;<br />
- Copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;<br />
- copia carnetului de muncă<br />
- Adeverință de vechime tip (model la sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Copie adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;<br />
- Cazierul judiciar;<br />
- Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.</span></span></p>
<p><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs. </span></span></p>
<p><br />
<span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: sediul Municipiului Sighișoara, loc. Sighișoara, Piața Muzeului, nr. 7, județul Mureș, telefon 0265-771280 interior 144, fax: 0265 771278, e-mail: <a href="mailto:resurseumane@sighisoara.org.ro">resurseumane@sighisoara.org.ro</a>, persoană de contact: Răduț Anca-Maria – șef serviciu - Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic.”</span></span></p>
<p style="text-align: center;"><br />
<span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României – partea a III-a, respectiv </span></span></p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">perioada de depunere a dosarelor este: 12.04.2018 – 02.05.2018.</span></span></p>
<p style="text-align: center;"><br />
<span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"> <strong> PRIMAR,<br />
OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN</strong></span></span></span></span></p>
});
try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}