*Editeaza *EditeazaSterge Sterge

Denumire:
Concurs de recrutare 3 decembrie 2018 - sef birou Biroul Achizitii, Accesare Fonduri Europene si Management Proiecte
Se afiseaza in portleti:
HartaSite, Sections, SubMenu
Descriere:
Afiseaza data actualizare:
04/12/2018ultima actualizare
Meta Keywords:
Mostenire securitatea:
doar pe pagina curenta
Publica pagina:
0
Cheie unica:
C03FB48C66FC0D05C2258339004055DC
0000F3FA
Perioada publicare:
-
ID Sortare:
54200
Permite comentarii:
Indexeaza pt. cautare:
motor intern de cautaremotoare externe de cautare
Categorie:
Anunturi - angajari functii publice
Icon:
Imagine prezentare:
Selectati un fisier
Link:
/[THISDB]/pagini/concurs+de+recrutare+3+decembrie+2018+sef+birou+biroul+achizitii+accesare+fonduri+europene+si+management+proiecte-0000F3FA
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">MUNICIPIUL SIGHIŞOARA</span></span></span></span></strong></p>

<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">organizează &icirc;n data de 03.12.2018 &ndash; proba scrisă</span></span></strong></p>

<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">C O N C U R S</span></span></strong></p>

<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante:<br />
șef birou &ndash; Biroul&nbsp; Achiziţii, Accesare Fonduri Europene şi Management Proiecte</span></span></strong></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Piața Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:<br />
-&nbsp; proba scrisă: 03.12.2018, ora 11,00;<br />
-&nbsp; interviul: conform art. 56 din H. G.&nbsp; nr. 611/2008, privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Municipiului Sighișoara, Piața Muzeului nr. 7;</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiţiile de participare la concurs:</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
a) are cetăţenia rom&acirc;nă şi domiciliul &icirc;n Rom&acirc;nia;<br />
b) cunoaşte limba rom&acirc;nă, scris şi vorbit;<br />
c) are v&acirc;rsta de minimum 18 ani &icirc;mpliniţi;<br />
d) are capacitate deplină de exerciţiu;<br />
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;<br />
f) &icirc;ndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;<br />
g) &icirc;ndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;<br />
h) nu a fost condamnată pentru săv&acirc;rşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care &icirc;mpiedică &icirc;nfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săv&acirc;rşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;<br />
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a &icirc;ncetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare &icirc;n ultimii 7 ani;<br />
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiții specifice:<br />
-&nbsp;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă : științe inginerești/științe administrative (administrație publică)/ științe economice;<br />
-&nbsp; studii de masterat sau postuniversitare absolvite &icirc;n domeniul administraţiei publice, management ori &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, &icirc;n condiţiile legii;<br />
-&nbsp;Vechime cel puțin 5 ani &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;</span></span></p>

<p><br />
<span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie pentru ocuparea funcției publice de conducere de șef birou &ndash; Biroul&nbsp; Achiziţii, Accesare Fonduri Europene şi Management Proiecte</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">&nbsp;Bibliografie generală:<br />
-&nbsp;Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Constituția Rom&acirc;niei.</span></span></p>

<p>&nbsp;</p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie specifică:<br />
-&nbsp;Legea&nbsp; Nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Legea&nbsp; Nr. 99/2016 din 19 mai 2016 privind achiziţiile sectoriale, , cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Legea&nbsp; Nr. 100/2016 din 19 mai 2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Hotăr&acirc;rea&nbsp; Nr. 394/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;Hotăr&acirc;rea&nbsp; Nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;OUG&nbsp;&nbsp; Nr. 66/2011 din 29 iunie 2011privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute &icirc;n obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare;<br />
-&nbsp;OUG&nbsp;&nbsp; Nr. 64/2009 din&nbsp; 3 iunie 2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, cu modificările și completările ulterioare.</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Dosarul de &icirc;nscriere la concurs trebuie să conțină &icirc;n mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008, actualizată:</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">1) formularul de &icirc;nscriere prevăzut &icirc;n anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 (sediul instituției &ndash; camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);&nbsp;<br />
2) curriculum vitae, modelul comun european;&nbsp;<br />
3) copia actului de identitate;&nbsp;<br />
4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;&nbsp;<br />
5) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare &icirc;n domeniul administraţiei publice, management ori &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;&nbsp;<br />
6) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea &icirc;n muncă şi, după caz, &icirc;n specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice conform anexei nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 (model adeverință vechime la sediul instituției &ndash; camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
7) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;&nbsp;<br />
8) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, &icirc;n cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară &icirc;ndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară (nu este cazul);&nbsp;<br />
9) cazierul judiciar;&nbsp;<br />
10) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Adeverinţele care au un alt format dec&acirc;t cel prevăzut la punctul 6) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute &icirc;n anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008 şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea &icirc;n muncă acumulată, precum şi vechimea &icirc;n specialitatea studiilor.<br />
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, &icirc;n clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, &icirc;n formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.</span></span></p>

<p>&nbsp;</p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă &icirc;n copii legalizate sau &icirc;nsoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia copiei actului de identitate, care se poate transmite şi &icirc;n format electronic, la adresa de e-mail <a href="mailto:resurseumane@sighisoara.org.ro">resurseumane@sighisoara.org.ro</a>.<br />
Cazierul judiciar poate fi &icirc;nlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. &Icirc;n acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la &icirc;nscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai t&acirc;rziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. &Icirc;n situaţia &icirc;n care candidatul solicită expres la &icirc;nscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.&nbsp;</span></span></p>

<p><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Dosarele de &icirc;nscriere la concurs se pot depune, &icirc;n termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, p&acirc;nă &icirc;n data de 21.11.2018, inclusiv, ora 16,30.<br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br />
Relaţii suplimentare la secretarul&nbsp; comisie de concurs, Jeler Angela Maria referent, clasa III, grad profesional principal &icirc;n cadrul Serviciului Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic: tel. 0265/771280 int 144, fax. 0265/771278 și adresă e-mail <a href="mailto:resurseumane@sighisoara.org.ro">resurseumane@sighisoara.org.ro</a>&rdquo;</span></span></p>

<p>&nbsp;</p>

<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<strong> PRIMAR,<br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN</strong></span></span></p>

<p>&nbsp;</p>

<p>&nbsp;</p>

<p style="text-align: center;">&nbsp;</p>

<p>&nbsp;</p>
}); try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}

Fisiere
Template:Portal-Sighisoara-Default
Imagine banner:Selectati un fisier
Page CSS class:
Portleti regiune Top:
Banner

Portleti afisati:Banner, Bottom, Main, Sections, TopLinks
Portleti regiune Left:
LeftMenu, Brothers, MenuMassMedia

Portleti regiune Middle:
Main

Portleti regiune Right:


Portleti regiune Bottom:
Bottom

dspFiles:
AD19426067D1A792C22583390040A7DD/$FILE/Atributii functie publica de conducere vacanta.docx
81A016D4CCFDB0DAC22583580042F5B6/$FILE/REZULTATE INTERVIU ACHIZITII 03.12.2018.pdf
046596C45CD295AEC22583430025DD4A/$FILE/Anunt sef birou Achizitii.pdf
63A9C209D51A6FD9C2258358003BB758/$FILE/REZULTATE PROBA SCRISA ACHIZITII 03.12.2018.pdf
1687AE3491FC1174C2258352004EB5F4/$FILE/Rezultat selecție dosare 27.11.2018.pdf
47BC52DE96B05498C225835900429F7A/$FILE/REZULTATE FINALE ACHIZITII 04.12.2018.pdf
dspImages:

Ordonare:
046596C45CD295AEC22583430025DD4A/$FILE/Anunt sef birou Achizitii.pdf; AD19426067D1A792C22583390040A7DD/$FILE/Atributii functie publica de conducere vacanta.docx; 47BC52DE96B05498C225835900429F7A/$FILE/REZULTATE FINALE ACHIZITII 04.12.2018.pdf; 81A016D4CCFDB0DAC22583580042F5B6/$FILE/REZULTATE INTERVIU ACHIZITII 03.12.2018.pdf; 63A9C209D51A6FD9C2258358003BB758/$FILE/REZULTATE PROBA SCRISA ACHIZITII 03.12.2018.pdf; 1687AE3491FC1174C2258352004EB5F4/$FILE/Rezultat selecție dosare 27.11.2018.pdf; Atributii functie publica de conducere vacanta.docx; Anunt sef birou Achizitii.pdf; Rezultat selecție dosare 27.11.2018.pdf; REZULTATE PROBA SCRISA ACHIZITII 03.12.2018.pdf; REZULTATE INTERVIU ACHIZITII 03.12.2018.pdf; REZULTATE FINALE ACHIZITII 04.12.2018.pdf

Afisare pe pagina:Continut HTMLHTML:Continutul din editorul HTML, Lista de fisiere
Frame-ul in care se deschide:frame-ul curent
Atasamente afisabile:046596C45CD295AEC22583430025DD4A:Anunt sef birou Achizitii.pdf, AD19426067D1A792C22583390040A7DD:Atributii functie publica de conducere vacanta.docx, 47BC52DE96B05498C225835900429F7A:REZULTATE FINALE ACHIZITII 04.12.2018.pdf, 81A016D4CCFDB0DAC22583580042F5B6:REZULTATE INTERVIU ACHIZITII 03.12.2018.pdf, 63A9C209D51A6FD9C2258358003BB758:REZULTATE PROBA SCRISA ACHIZITII 03.12.2018.pdf, 1687AE3491FC1174C2258352004EB5F4:Rezultat selecție dosare 27.11.2018.pdfsortare:alfabetic, crescator
Imagini afisabile:sortare:alfabetic, crescator
Baza de date:portal/mures/sighisoara/portal.nsf
Nume element:<Selectati un element>
Tip element:
Parametrii aditionali: clasa CSS aditionala an start
Selectati fisierul:Selectati un fisier
Link pagina redirect (completati sau selectati din harta site-ului):http://
Afiseaza in lista de copii a parintelui:Da
Ce se afiseaza pentru copil:
DenumireImagine: Atasati un fisier!
Atribute imagine:
Text aditional:
Sorteaza intrari:Dupa ordinea din meniu (By menu order, ascending)
ImplicitCurent
Acces public de citire/scriere:
da
Drept de citire):
Drept de modificare:
Drept de rezolvare:

Drept de administrare:
[ADMIN]