*Editeaza *EditeazaSterge Sterge

Denumire:
Concurs de recrutare 19 martie 2018
Se afiseaza in portleti:
HartaSite, Sections, SubMenu
Descriere:
Afiseaza data actualizare:
16/03/2018ultima actualizare
Meta Keywords:
Mostenire securitatea:
doar pe pagina curenta
Publica pagina:
0
Cheie unica:
345A60E793F30ADFC2258235004C3294
00000E26
Perioada publicare:
-
ID Sortare:
15100
Permite comentarii:
Indexeaza pt. cautare:
motor intern de cautaremotoare externe de cautare
Categorie:
Anunturi - angajari functii publice
Icon:
Imagine prezentare:
Selectati un fisier
Link:
/[THISDB]/pagini/concurs+de+recrutare+19+martie+2018-00000E26
<p align="center">MUNICIPIUL SIGHIŞOARA<br />
organizează la data de 19.03.2018 &ndash; proba scrisă</p>

<p style="text-align: center;">C O N C U R S</p>

<p style="text-align: center;">de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuție vacante:</p>

<p>&bull;Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Biroului Executare Creanțe &ndash; Direcția Economică &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
&bull;Consilier, clasa I, grad profesional principal &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;<br />
&bull;Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;<br />
&bull;Inspector, clasa I, grad profesional superior &icirc;n cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;<br />
&bull;Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic &ndash; Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic &ndash; 1 post.</p>

<p><br />
Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Piața Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:</p>

<p>-&nbsp; proba scrisă: 19.03.2018, ora 10,00;</p>

<p>- interviul: conform art. 56 alin. (1) din Hotăr&acirc;rea Guvernului nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Municipiului Sighișoara, Piața Muzeului nr. 7.</p>

<p><br />
Condiţiile de participare la concurs:</p>

<p><br />
Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:</p>

<p>a) are cetăţenia rom&acirc;nă şi domiciliul &icirc;n Rom&acirc;nia;</p>

<p>b) cunoaşte limba rom&acirc;nă, scris şi vorbit;</p>

<p>c) are v&acirc;rsta de minimum 18 ani &icirc;mpliniţi;</p>

<p>d) are capacitate deplină de exerciţiu;</p>

<p>e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;</p>

<p>f) &icirc;ndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;</p>

<p>g) &icirc;ndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;</p>

<p>h) nu a fost condamnată pentru săv&acirc;rşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care &icirc;mpiedică &icirc;nfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săv&acirc;rşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;</p>

<p>i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a &icirc;ncetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare &icirc;n ultimii 7 ani;</p>

<p>j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</p>

<p>Condiții specifice:</p>

<p>1. Consilier, clasa I, grad profesional principal &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții- Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
&bull;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă &icirc;n domeniul de licență inginerie civilă sau &icirc;n specializarea inginerie economică &icirc;n construcții;</p>

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp; vechime: 5 ani &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</p>

<p><br />
2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții-Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
&bull;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă &icirc;n domeniul fundamental științe inginerești sau &icirc;n ramura de științe economice, științe administrative, științe juridice;</p>

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; vechime: 1 an &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</p>

<p><br />
3. Inspector, clasa I, grad profesional superior &icirc;n cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
&bull;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă &icirc;n domeniul de licență: inginerie civilă, ingineria mediului, inginerie geologică, inginerie mecanică, inginerie și management;</p>

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; vechime: 9 ani &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</p>

<p><br />
4. Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Biroului Executare Creanțe &ndash; Direcția Economică &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
&bull;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă &icirc;n ramura de știință: științe economice, științe administrative, științe juridice;</p>

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; vechime: 1 ani &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</p>

<p><br />
5. Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic &ndash; Serviciul Resurse umane și Administrare Sistem Informatic &ndash; 1 post ;</p>

<p><br />
&bull;studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă &icirc;n domeniul de licență: informatică sau calculatoare și tehnologia informației;</p>

<p><br />
&bull;vechime: 1 ani &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</p>

<p><br />
Bibliografie generală:</p>

<p>- Legea nr. 188/1999 -&nbsp; privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;</p>

<p>-&nbsp; Legea nr. 7/2004&nbsp; - privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;</p>

<p>- Constituția Rom&acirc;niei, republicată.</p>

<p><br />
Bibliografie specifică:</p>

<p>1.Pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de:</p>

<p>2.Consilier, clasa I, grad profesional principal &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
3.Consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; 1 post;</p>

<p><br />
4.Inspector, clasa I, grad profesional superior &icirc;n cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice &ndash; Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare servicii de utilități publice &ndash; 1 post.</p>

<p><br />
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
-&nbsp; Hotăr&acirc;rea&nbsp; nr. 907/2016 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Legea&nbsp; nr. 10/1995 din 18 ianuarie 1995&nbsp;&nbsp;&nbsp; *** Republicată privind calitatea &icirc;n construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Hotăr&acirc;rea nr. 273/1994 din 14 iunie 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p><br />
2.Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Biroului Executare Creanțe &ndash; Direcția Economică &ndash; 1 post;</p>

<p>- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Legea nr. 207/2015 din 20 iulie 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Ordonanța nr. 2/2001 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Decret nr. 209 din&nbsp; 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>&nbsp;</p>

<p>3.Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent &icirc;n cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic &ndash; Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic &ndash; 1 post;</p>

<p>- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;</p>

<p>- Sisteme de operare client /server (Windows) &ndash; instalare, configurare, administrare, utilizare;</p>

<p>- Programe Office (Microsoft Office);</p>

<p>- Limbaje de programare pentru baze de date : FoxPro, MySQL, Visual Fox;</p>

<p>- Cunoștințe hardware : rețele, calculatoare. (Windows server 2012).</p>

<p><br />
Dosarul de &icirc;nscriere la concurs trebuie să conțină:</p>

<p>&bull;Formularul de &icirc;nscriere tip (sediul instituției &ndash; camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);</p>

<p><br />
&bull;Curriculum vitae, modelul comun european;</p>

<p><br />
&bull;Copia actului de identitate;</p>

<p><br />
&bull;Copiile ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;</p>

<p><br />
&bull;Copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare &icirc;n domeniul administraţiei publice, management ori &icirc;n specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;</p>

<p><br />
&bull;copia carnetului de muncă</p>

<p><br />
&bull;Adeverință de vechime tip (model la sediul instituției &ndash; camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);</p>

<p><br />
&bull;Copie adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;</p>

<p><br />
&bull;Cazierul judiciar;</p>

<p><br />
&bull;Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.</p>

<p><br />
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă &icirc;n copii legalizate sau &icirc;nsoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.</p>

<p><br />
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei camera 72</p>

<p>sau la telefon nr. 0265-771280</p>

<p><br />
Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului &icirc;n Monitorul Oficial al Rom&acirc;niei &ndash; partea a III-a, respectiv 06.03.2018.</p>

<p><br />
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; PRIMAR,</p>

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN</p>
}); try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}

Fisiere
Template:Portal-Sighisoara-Default
Imagine banner:Selectati un fisier
Page CSS class:
Portleti regiune Top:
Banner

Portleti afisati:Banner, Bottom, Main, Sections, TopLinks
Portleti regiune Left:
LeftMenu, Brothers, MenuMassMedia

Portleti regiune Middle:
Main

Portleti regiune Right:


Portleti regiune Bottom:
Bottom

dspFiles:
E465837B787D0278C2258252002454CC/$FILE/Anunt suspendare concurs.pdf
B470A00C6FA7D6F2C2258235004C95E6/$FILE/Atibutii functii publice vacante.pdf
A338A96CD0050692C2258235004C8BC8/$FILE/Anunt concurs.pdf
675795FF4A883C68C225824E0049BE15/$FILE/Rezultate selectie dosare.pdf
dspImages:

Ordonare:
A338A96CD0050692C2258235004C8BC8/$FILE/Anunt concurs.pdf; E465837B787D0278C2258252002454CC/$FILE/Anunt suspendare concurs.pdf; B470A00C6FA7D6F2C2258235004C95E6/$FILE/Atibutii functii publice vacante.pdf; 675795FF4A883C68C225824E0049BE15/$FILE/Rezultate selectie dosare.pdf; Anunt concurs.pdf; Atibutii functii publice vacante.pdf; Rezultate selectie dosare.pdf; Anunt suspendare concurs.pdf

Afisare pe pagina:Continut HTMLHTML:Continutul din editorul HTML, Lista de fisiere
Frame-ul in care se deschide:frame-ul curent
Atasamente afisabile:A338A96CD0050692C2258235004C8BC8:Anunt concurs.pdf, E465837B787D0278C2258252002454CC:Anunt suspendare concurs.pdf, B470A00C6FA7D6F2C2258235004C95E6:Atibutii functii publice vacante.pdf, 675795FF4A883C68C225824E0049BE15:Rezultate selectie dosare.pdfsortare:alfabetic, crescator
Imagini afisabile:sortare:alfabetic, crescator
Baza de date:portal/mures/sighisoara/portal.nsf
Nume element:<Selectati un element>
Tip element:
Parametrii aditionali: clasa CSS aditionala an start
Selectati fisierul:Selectati un fisier
Link pagina redirect (completati sau selectati din harta site-ului):http://
Afiseaza in lista de copii a parintelui:Da
Ce se afiseaza pentru copil:
DenumireImagine: Atasati un fisier!
Atribute imagine:
Text aditional:
Sorteaza intrari:Dupa ordinea din meniu (By menu order, ascending)
ImplicitCurent
Acces public de citire/scriere:
da
Drept de citire):
Drept de modificare:
Drept de rezolvare:

Drept de administrare:
[ADMIN]